بهترین زبان های برنامه نویسی در 2021
توسعه

بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری در سال 2021

اگر در زمینه توسعه نرم افزار تازه وارد هستید ، سخت ترین قسمت یادگیری برنامه نویسی تصمیم گیری در مورد شروع آن است. صدها زبان برنامه نویسی در استفاده گسترده وجود دارد ، هر کدام پیچیدگی ها و ویژگی های خاص خود را دارند.

خبر خوب این است که همانطور که سفر خود را به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار آغاز می کنید ، خواهید فهمید که کدام زبان برنامه نویسی برای شما ، علایق و اهداف شغلی شما مناسب است.

با ما همراه باشید که امروز قصد داریم تا به بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری در 2021 بپردازیم .

ادامه مطلب
مارکتینگ

Content Marketing / بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی چیست ؟
بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که متمرکز بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند ، مرتبط و سازگار برای جذب و حفظ مخاطب هدف کسب وکار شما است .
یا در یک تعریف ملموس تر بازاریابی محتوایی را اینطور تعریف می کنیم که یک روش بازاریابی برای ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند ، مرتبط و سازگار برای جذب و به دست آوردن مخاطبی است که برای ما اقداماتی در جهت سود آوری بیشتر انجام می دهد .
بازاریابی محتوایی برای کسب وکار ها را اینطور می توان معنی کرد که شما به جای اینکه محصولات یا خدمات خود را تنوع دهید و از آنها برای ترغیب مشتریان استفاده کنید ، محتوای واقعاً مرتبط و مفیدی را در اختیار مشتری و مشتری خود قرار می دهید تا به آنها در حل مشکلات کمک کند. این موضوع به آنها این انگیزه را می  دهد که خود به سمت شما بیایند .
تحقیقات سالانه نشان می دهد که اکثر بازاریابان از بازاریابی محتوا استفاده می کنند . در واقع ، توسط بسیاری از سازمان های برجسته در جهان ، از جمله P&G ، مایکروسافت ، سیسکو سیستمز ، و … استفاده می شود . همچنین توسط مشاغل کوچک و فروشگاه های یک نفره در سراسر جهان توسعه و اجرا شده است. چرا؟ چون بازاریابی محتوایی است که کار می کند .
بازاریابی بدون محتوای عالی غیرممکن است .
صرف نظر از اینکه از چه نوع تاکتیک های بازاریابی استفاده می کنید ، بازاریابی محتوا باید بخشی از روند شما باشد ، نه چیزی جداگانه. بازاریابی با کمک محتوای با کیفیت ، بخشی از انواع بازاریابی است .

ادامه مطلب
مارکتینگ

بازاریابی مبتی بر موقعیت مکانی / Location-based Marketing

آیا تا به حال این سوال را از خود پرسیده اید که چگونه بازاریابی مبتنی بر مکان می تواند تعامل تجاری شما را افزایش دهد ؟

در گزارشی که در سال 2019 منتشر شد ، آمار و ارقام نشان دادند که تقریباً از هر ده بازاریاب 9 نفر معتقد بودند که بازاریابی و تبلیغات مبتنی بر مکان فروش آنها را افزایش داده است ، مشتری را افزایش داده و تعامل مشتری را افزایش داده است .

ادامه مطلب